Olen jo pidempään selaillut blogeja ja ihaillut ihmisten aikaansaannosta. Samalla olen itsekseni sadatellut, miten ei millään tule pidettyä yhteyttä kehenkään enään. Kunnes sen keksin -miksen siis minäkin alkaisi tänne nettiin kirjoittelemaan mitä kuuluu, mikä pännii ja ennenkaikkea -laittaa ylös mitä on milloinkin tapahtunut.

Ennen tuli pidettyä päiväkirjaa, merkattua kalenteriin, muksujen vauvakirjoihin yms. Mutta eihän nykyään enää sellaisia tule tehtyä! Nyt sitten vaan lahovinttinä ihmettelen, että mitä tapahtui minäkin vuonna... Niin se vaan tarkkuus kärsii -kun tulee "niin kiire". Ongelmahan on se, ettei vain kertakaikkiaan ole aikaa pysähtyä...

Nyt olen tehnyt pyhän lupauksen, että alan laittamaan jälleen asioita ylös, ja myös, alan ottamaan kuvia. Tytär täytti viisi vuotta viikonloppuna (juurihan se syntyi!!!) ja nyt heräsin siihen tosiasiaan, että viime vuonna olen ottanut valokuvia varmaan yhteensä kymmenen. Ensimmäisiltä vuosilta, kun lapset oli pieniä, on kuvia varmaan 3 isoa albumia -arviolta siis noin 600kpl... niin se maailma muuttuu!

 


Komeat on mulla tavoitteet -yritän siis tätä kautta saada ylös mitä olen tehnyt, milloin, ja myös vähän kertoilla mitä meidän perheelle kuuluu -katsotaan miten onnistun Hymy

Ihan ensimmäiseksi olisi tarkoitus listata keskeneräiset käsityöt ja myöskin ne käsityöt mitkä on tarkoitus tehdä...