Meillä sairastetaan, tyttö 39.1 kuumeessa ollut jo 2 viikkoa räkäinen, tuskin on kuitenkaan possua.

Lapset oli erillään viikonlopun -lasten isän työpaikalla 2 varmennettua possua, eli tästä tämä lähtee. Kiva vaan kun oli isänpäivä, mutta terveys ajaa mulla nyt kaiken edelle. Luultavasti ovat vielä ensi viikonlopunkin eri osoitteissa, en ota nyt mitään riskiä. Mulla vasta-aineet 100% olemassa 17.11 (kaksi viikkoa piikistä)

Tytön piikistä en nyt sitten tiedä, käytännössä on nyt kuumeessa, enkä usko että huomennakaan riemusta kiljuen rokottavat (tänään ja huomenna olis hänen vuoro). Pitää kysyä neuvolasta kun soitan sairaslomalappua.

Vähän ottaa pattiin, kun oon viikon suojellu tyttöä, että parantuisi. Koko viikonlopunkin pidin sisällä enimmäkseen, ettei vain olisi saanut kylmää mistään ja silti tuli uudestaan kipeeksi prkle! Mä en käsitä mistä toi kakara imuroi kaikki taudit itseensä. Noh, on ollu aina sellainen, että sinänsä ei mitään uutta auringon alla. Nyt vaan pelästyy kaikista kuumeoireista vähän extraa. Tosiasiassa likka on joka syksy ja kevät min. 3-5 kertaa kuumeessa eli käytännössä kuukauden päivät melkein sairastaa putkeen. Hänellä vaan on niin, että välissä on aina ns. "ähäkutti kattimies" päivät, eli juuri kun luulee, että parantuu niin jostain puskan takaa tulee taas uusi flunssa :)

Tietyt paketit on mulla tehtynä, osoitteetkin on jo kirjoitettuna melkein kuoren päälle... Kyllä ne ennen vuoden vaihdetta postittuu, muttei siis ihan vieläkään... En ole unohtanut, paketit ei vaan kulkeudu mun mukana koskaa postin aukioloaikana mukaan! :D

Jos alkaa tulla päivityksiä harvakseltaan, niin se sitten tarkoittaa sitä, että mäkin olen sängynpohjalla!