Meillä ollaan ihan voipuneita helteestä. Eilen tosin oltiin kotonakin vasta kuuden jälkeen, kun oli neidillä terapiaa ja sen jälkeen ruokakauppaan. Alkoi jo kuumuus ällöttää siinä määrin, että meinasi koko kauppareissukin jäädä välistä. Mulla on vähän sellainen tapa, että jos ei "iso kauppa" kiinnosta mä vaan ryntään perusturvalliseen lähiSiwaan ja riivin kasaan äkkiä kaikki "elintärkeän" ja suorinta tietä kotiin.

Nyt päätettiin kuitenkin tehdä viikon ruokaostokset vähän laajemmasta valikoimasta. Neiti käyttäytyi jälleen mallikelpoisesti, istui autokärryssä koko kauppareissun. Olen joskus miettinyt onko mun lapsissa jotain vikaa, koska ne ei ole koskaan (käsi sydämellä) kiukutelleet / raivonneet kaupassa -tyylliin "keskelle lattiaa levyksi". Kai mä oon sen verran peräksi antamaton, että eivät edes viitsi yrittää. Kerran muistan kantaneeni pojan autoon raivarin takia, mutta sekään ei liittynyt kaupasta varsinaisesti haluamiseen, vaan hoidon jälkeen väsymyksen+nälän yhteisvaikutuksesta. Kai sitä saa siis olla kiitollinen tästäkin, eli vaikka kaikkea muuta murhetta on ollut, mut on säästetty kaupparaivareilta :)

Nyt on niin kuuma, ettei eilenkään tehty koiran kanssa sen merkillisempää, kuin pientä seuraamista ja vähän kinkun etsintää. Mulla oli itsellä tosiaan niin hirveä olo, ettei koiran opettamisesta tullut mitään, kun alko heti vaan kiukuttamaan. Eli parempi jättää toiseen kertaan, kun on itse paremmalla fiiliksellä. Tosin eipä Jorsea näyttänyt haittaavan, hän sitten keskittyi pehmoapinan teurastamiseen ja katsoi mua ilmeellä "mamma susta ei oo kyllä tänään mihinkään" kun röhnötin sohvalla ja kiukuttelin huonoa oloa hiljaa itsekseni :D Ilmeisesti parannusta ei heti ole näköpiirissä, helle nimittäin jatkuu...

**Ai niin, punnitustulos 15.1 kg, punnittu illalla **