Tänään käytiin sovittamassa se fillari, ja oli aivan passeli. Just sai vähän nostaa satulaa, niin oli rinsessamikrobille sopivan kokoinen. Juuri oikeaan aikaan siis tuli vaihto eteen.

Kun kerran "suuressa Turun kaupungissa" oltiin, niin pitihän sitä käydä katsastamassa myös Lankabaari. Käytännössä asiana oli hakea 100cm ja samalla myös 120cm pyöröt, koska Minttumaari huivi on seisonut jo viikon verran kun 80cm puikot on kerta kaikkiaan auttamattoman lyhyet mun huivni silmukoille... Nyt alkaa jo vähän jänskättämään, että kuinka hervoton siitä tulee -mutta toisaalta myöskään ohjeessa ei lue, minkä kokoiset pyöröt pitää olla käytössä. Ainakin se tulee käyttöön, olen NIIN vilukissa, ja koska teen sen vielä tämän kevään hennon vaaleanpunaisesta Wool:sta, niin varmaan myös väriltään on AIVAN ihana.

En ole toistaiseksi antanut itselleni lupaa aloittaa mitään -koska mekonkin tein "välihommana" muutenkin noi huivin viimeiset kierrokset on sen verran tylsää neulottavaa, että jollen itseäni "puolipakota" niitä tekemään, niin luultavasti pitkittyy projekti pitkälle syksyyn ja minä kun haluan tuon juhannuksena (viimeistään) päälle.

Kun tultiin kotiin, oli postitäti tuonut aivan ihanan kirjekuoren. Auran nuuskujen "liittymispakettihan" siellä odotti ja nyt on luettavaa niin että! Ensimmäisen Starttilehden jo ahmin ja selaisin läpi välittömästi. Muuta saavat vielä odottaa iltaan, että pystyn keskittymään kunnolla. Koulutusosion varsinkin luin jo nyt tarkkaan, ja sain sieltä vahvistuksen kaikille mulla tällä hetkellä käytössä olleille tavoille.

Se vaan pikkusen ihmetyttää, että meidän pikkujätkä (vasta keskiviikkona 10viikkoa) seuraa jo nyt, ja istuu joka kerta kun minä seisahdun. Voiko olla, että kun olen aina kehunut katsekontaktia ja sitä että tulee mukana, niin on jo nyt äkännyt tän jutun??? Käytännössä en ole mitenkään käskyttänyt seuraamaan, enkä myöskään ole pakottanut. Narussa kulkiessaankin olen aina vain vaihtanut suuntaa jos naru on kiristänyt, ja kehunut kun kulkee mukana (kummalla puolella tahansa). Jorse tykkää myös välillä kulkea ihan kantapäillä perässä. Olen antanut näin tehdä -jos vaan naru ei ole kireällä -eikä suussa!

Karva alkaa toden teolla tummua, nyt tuntuu, että selkä olisi melkein menossa mustaksi, mutta varmasti vaan vaikuttaa nyt se, että kesä on tulossa ja karvanlaatu vissiin muutenkin muuttuu -ainakin se on alkanut kiiltää ihan mielettömästi viime viikon aikana.

Löytyi koneelta vielä yksi kuva, mikä oli eilen unohtunut laittaa, eli laitetaan se nyt.

1242576317_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lisäksi sain valmiiksi Calometry:n enää puuttuu nappi, mutta kaipa sekin siihen vielä ilmaantuu :) Ihan varmasti olen senkin kuvan koneelle siirtänyt, mutta eipä vaan löydy... Tietysti olen myös formatoinut jo kameran kortin, eli pitää ottaa siitä uusi kuva, ja laitan sen siis myöhemmin!